ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Az Éden Hotel játékosainak aranyköpései: „Egy jó szex körülbelül fél óráig tart”
Tény, hogy nem atomfizikusokkal töltötték meg az Éden Hotelt, de milyen unalmas lenne a műsor, ha egy ügyvédnő és egy agysebész beszélgetését néznénk hétköznap esténként. Bár itt a szereplőgárda gyakran cserélődik, azért attól nem kell félni, hogy a csapat kifogyna a röhejes mondatokból. Összeszedtük az Éden Hotel szereplőinek kommunikációs brillírozásait.
Figyelem, 18-as tartalom!„Én az ágyban olyan vagyok, mint egy olasz, olyan heves, na. Odateszem magam.”
(Mr. Nyíregyháza, alias István)
„Nincs két egyforma tojás, nincs két egyforma szex sem… Egy jó szex körülbelül félórás tartalmú.”
(Gábor)
„Én nem smárolok le senkit, ne hányjak a szájába.”
(Mr. Nyíregyháza, alias István)
„Tényleg nem szoktam ilyen alakokkal találkozni, csak a youtube-on és a Mónika-show-ban.”(Alíz)
„Jó voltam, mert egyből állt a kukid.”
(Kata)
„Mások az apukájuktól házakat örököltek, meg autót. Én csak egy dolgot örököltem, a szerszámomat, deennek nagyon örülök!”
(Mr. Nyíregyháza, alias István)