ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden István: Óriásit csalódtam az emberekben !
Verdes István nyíregyházi fiúként jutott be az Éden Hotelbe, ahonnan rövid úton távoznia kellett, hiszen párja - ahogy ő fogalmazott -, hátba szúrta. Mégsem ez fáj a legjobban a fiúnak, hanem az, hogy egy ország tartja kijelentései miatt bunkónak.
Verdes István nyíregyházi fiúként jutott be az Éden Hotelbe, ahonnan rövid úton távoznia kellett, hiszen párja - ahogy ő fogalmazott -, hátba szúrta. Mégsem ez fáj a legjobban a fiúnak, hanem az, hogy egy ország tartja kijelentései miatt bunkónak.
Nyilván volt időd visszanézni az Éden Hotelben töltött napjaidat, de kíváncsi lennék, hogy te miként láttad saját magad. Verdes István: Bevallom, az első néhány részt megnéztem, de aztán már nem volt erőm folytatni. Teljesen elkeserített ugyanis, amit láttam. Úgy érzem, az összefoglalókban aránytalanul sokat mutattak a nyersebb megfogalmazásaimból, holott ezek mind olyan szituációkban hangoztak el, amikor nem csak én nyilvánultam meg így. Emellett azt is be kell vallanom, hogy óriásit csalódtam az emberekben.
Személy szerint említenél valakit a játékból?
Verdes István: Egyértelműen Aliz okozta a legnagyobb csalódást számomra, aki végig és folyamatosan hazudott a játék alatt, miközben én maximálisan megbíztam benne. Sokszor beszéltünk a bizalomról és akkor számomra valóban úgy tűnt, hogy nem verne át. Sajnos nem így történt. Fiúk közül Kristóf volt az, akiben egy kissé csalódtam, hiszen ő is más arcát mutatta felém, mint ami az összefoglalókból lejött. Az egyetlen ember, akiben nem okozott meglepetést, ő Ádám. Róla ugyanis az első perctől tudtam, hogy egy gerinctelen alak.
Ha változtathatnál a történteken, mi lenne az?
Verdes István: Kevésbé adnám magamat. Úgy érzem ott követtem el a legnagyobb hibát, hogy nem álltam be a sorba és nem kezdtem el színészkedni, mint a többi játékos. Sajnos a trágár megnyilvánulásaimat már nem tudom jóvátenni, de ezek mind hülyéskedések közben hangzottak el, amiért ezúton is elnézést szeretnék kérni azoktól, akikben ez ellenérzést váltott ki. Mindemellett nem győzöm hangsúlyozni, hogy szerintem túl sok ilyen szituáció került be az összefoglalókba, holott tisztelem és becsülöm a női nemet.
Mi volt az, ami a legjobban kiborított a játék alatt?
Verdes István: Az, ahogy láttam, hogy Ádám fikázza a fülbevalómat. És gúnyt űz belőlem, miközben megpróbált homoszexuális jelzőket rám aggatni. Holott a műsorból is kiderült, hogy mennyire felháborított a jégkockás játék. Azon érdekes módon Ádám vígan elvolt és bőszen tette át a kockát egyik fiú szájából a másikba. Arról nem is beszélve, amikor Danival enyhén erotikus táncot lejtettek, a meztelen feneküket egymáshoz dörgölve. És még engem csúfoltak meleg süteménynek.
Ha visszaforgathatnád az időt, mit csinálnál másként?
Verdes István: Ugyanúgy jelentkeznék a játékba, ahogy tettem is, de odabent már másként csinálnék mindent. Kevésbé lettem volna őszinte, hiszen láthatjuk mire mentem vele. Inkább színészkedtem volna én is, miközben hízelegve ejtettem volna ki mindenkit sorba. Igaz, akkor nem tudom miként tudtam volna másnap tükörbe nézni.