ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel Viasat3 - Kata visszavágyik Kolumbiába
Az Éden Hotel kiesett szereplőjével, Katával beszégettünk, aki mesélt nekünk a játékról, az ismerkedésről és a madárpókokról is.
Hogy érezted magad a műsorban?
Kata: Nagyon jól, örülök, hogy ott lehettem. Nagyon jó társaság jött össze és sokat számított, hogy bekerültem a kezdőcsapatba, így nem ismeretlenként mentem be. Az első négy nap alatt összebarátkoztunk a lányokkal, ekkor még egy másik helyszínen voltunk, ott készültek rólunk a fotók a plakáthoz és a bemutatkozó videók. Az első adás párválasztója előtt nem is találkozhattunk a fiúkkal. Nagyon élveztem a fotózást, az egyik legjobb szakasza volt az egésznek.
Mi az, ami hiányzik Kolumbiából?
Kata: Igazából minden. Kinn nincsenek problémák, gyönyörű az idő, még az emberek mentalitása is más. Nyugisak, nincs stressz. Bármikor visszamennék. Ha most azt mondaná valaki, hogy holnap induljak, akár ugyanezzel a társasággal, akár a barátaimmal, gondolkodás nélkül belemennék.
És a többiek? Ők is hiányoznak, vagy azért tartjátok a kapcsolatot?
Kata: Igen, májusban is találkozunk majd. A jó kapcsolat szerencsére megmaradt. Azt nem mondanám, hogy napi szinten, de heti szinten beszélünk. A legjobb kapcsolatot Nikivel, Ádámmal és Kristóffal alakítottam ki bent, így négyesben lógtunk miután Dani kiesett. Nagyon jó barátok lettünk, rengeteget hülyültünk és beszélgettünk. Ezt hiányolom is kicsit a műsorból. Mert úgy jön le, mintha 24 órából 24 órában mi csak a taktikázásról beszélgettünk volna. Pedig abszolút nem ez volt a helyzet. Hiányolom, hogy a nézők jobban megismerhessék a versenyzőket, ne csak azt az oldalukat lássák, hogyan taktikáznak. Persze nyilvánvalóan nehéz egy nap eseményeit negyvenöt percben összevágni.
 Emlitetted a taktikázást. Neked mi volt a taktikád?
Kata: Először ugyebár Kristóf volt a párom. De kiderült, hogy Ádámmal jobban egy hullámhosszon vagyunk, és létre akartunk hozni egy tartós szövetséget. A taktikám abból állt, hogy olyan ember legyen a párom, akivel hasonló elveket vallunk a játékban, akivel jól megértjük egymást és akivel sokáig el lehet vinni a játékot. Sajnos akadtak rajtunk kívülálló, befolyásoló tényezők is.
Mint a kiesésed körülményei?

Kata: Igen. A kiesésemen nem tudtam változtatni, nem volt menekülési útvonalam, sajnos nem rajtam múlott. Nagyon rossz volt, szomorú voltam. De igazából éreztem, hogy ez lesz. Az utolsó két napot azzal töltöttem, hogy leültem és gondolkoztam, felkészültem rá, hogy ki fogok esni. A legrosszabb az volt, hogy egyedül jöttem haza és nem tudtam mi van a többiekkel, pedig iszonyúan foglalkoztatott, hogy mi történhet velük odabent.
Nézed a műsort?
Kata: Persze. Szerintem nagyon izgalmas és érdekes. Lehet, hogy elfogult vagyok, de úgy gondolom, hogy Magyarországon ez az első színvonalasabb valóságshow. Egyébként nem vagyok a műfaj nagy rajongója, nem jellemző, hogy ilyesmit néznék. A mostanában futó reality-k már kissé elcsépeltek, viszont az Éden Hotelhez hasonló stratégiai játék eddig nem volt még szerintem Magyarországon.
Hogy jött az ötlet hogy jelentkezz? Mi motivált?
Kata: Igazából nem is tudtam a műsor indulásáról. Egy ismerős hívta fel rá a figyelmemet, hogy menjek el a castingra. A kíváncsiság vezérelt. Utána pedig azon kaptam magam, hogy indulhatok Kolumbiába a kezdőcsapat tagjaként. Szerettem volna világot látni, jó kalandnak tűnt, egy kirándulásnak. Ráadásul Kolumbiába nem sűrűn jut el az ember. Ezek mind motivációs tényezők voltak. Különben is, imádok utazni! Kolumbia után úgy érzem, szeretnék több hasonló helyre eljutni, ahol még érintetlen természetet talál az ember és nem lepnek el mindent a turisták. Azt is el tudom képzelni, hogy később külföldön éljek. Például Hawaii-n. Egy nagy álmom, hogy oda is eljussak.
Kolumbiában nem volt honvágyad? Nem hiányoztak az itthoniak?
Kata: A hotelben nem használhattunk mobiltelefont, meg internetet, nem kommunikálhattunk a külvilággal. Ez a része nem hiányzott, jól megvoltam internet nélkül. A családom viszont nagyon, főleg anyukám, akivel nagyon szoros a kapcsolatom. Egyben a legjobb barátnőm is.
A családod és a barátaid mit szóltak mikor jelentkeztél?
Kata: Nagyon kevés embernek mondtam el. Leginkább csak anyukáméknak. Ők hihetetlenül féltettek, főleg hogy nem kommunikálhattunk a külvilággal. Az első két hét anyunak iszonyúan rossz volt, azt sem tudta, megérkeztem-e. De egyébként, amikor látták, hogy tényleg mennyire lelkiismeretesen foglalkoznak velünk, elintéznek mindent, az útlevelet, oltást, vízumot, akkor picit megnyugodtak. Látták, hogy jó kezekben leszünk.
Nem értek kellemetlen meglepetések a játék során?
Kata: Nem, viszont mindennap rácsodálkoztunk valamire. Például az állatokra. Kolumbiában minden túlméretezett volt. Óriási sáskák, csótányok, rengeteg gekkó. A gekkókhoz hozzászoktunk, mindig bejöttek a szobánkba. Ők jobban féltek tőlünk, mint mi tőlük. A madárpókok viszont nagyon félelmetesek voltak. Az egyik pont a mi szobánknál ment el, Gabi rádobott egy fehér leplet, hiszen féltünk, hogy megcsíp. Szerencsére tényleg figyeltek ránk, be is jött egy helyi ember, aki leütötte, és figyelmeztetett, hogy valószínűleg a kicsinye is itt lesz valahol. Meg is találták azt is. Az lett volna csak a meglepetés, ha itthon kinyitom a bőröndöm és egy madárpók ugrik ki belőle!
Miben változtatta meg a műsor az életed?
Kata: Gyakorlatilag semmiben. Maximum annyiban, hogy felismernek az utcán, odajönnek hozzám. Nagyon kedvesek velem, ez igazán jól esik. Sokan mondták már, hogy én voltam a kedvencük. Internetes fórumokon olvastam negatív kritikákat is, igazából ott kaptam hideget-meleget egyformán. De úgy gondolom, hogy név nélkül, arc nélkül könnyű kritizálni bárkit. Ha valaki szemtől-szembe odajönne hozzám, az más volna, akkor meghallgatnám a véleményét és lehet, hogy el is fogadnám. Az elején elolvastam az összes ilyen kommentet. Most már nem érdekel, ha valakinek ez a véleménye, akkor ez a véleménye. Szerencsére sokkal inkább pozitívak a tapasztalataim. Mindenki nagyon kedves.
Kicsit mesélsz a pasikról? Könnyebbé vagy nehezebbé tette az Éden Hotel az ismerkedést? Milyen tulajdonságok fontosak neked egy férfiben?
Kata:
Erre én nem stresszelek rá. Úgy vagyok vele, hogy ha valaki szeretne engem megismerni, azt saját magam miatt tegye, ne azért, mert szerepeltem egy ilyen műsorban. Nem veszem észre, hogy nehezebb, vagy épp könnyebb lenne az ismerkedés. Egyébként vicces, mert inkább lányok jönnek oda hozzám kérdezősködni. Egy férfiben mellesleg elsősorban az lényeges, hogy legyen intelligens. Szeretem azt is, ha van valami, amit szenvedéllyel csinál, legyen az akár egy sport vagy bármi más. Fontos, hogy fel tudjak nézni rá.

Neked van valami, amit szenvedéllyel csinálsz? Mi a hobbid?
Kata: Olyan nincs, amiért kifejezetten rajongok. Régen a festés volt, állandóan festettem. Illetve a lovaglás, amit sajnos elhanyagoltam mióta felkerültem Pestre. Nagyon hiányzik. Szabadidőmben szeretek sportolni, mivel egy futópálya közelében lakom, majdnem mindennap futok. Emellett a barátaimmal töltöm az időmet, bulizok, mozizok. Nagyon szeretem a filmeket. A barátaim sokat cukkolnak miatta, hogy nem szeretem a happy endes filmeket. A drámát szeretem. Az a jó, ha egy film elgondolkodtat, főleg ha csattanó is van a végén. A kedvencem a Viharsziget. Leonardo Di Caprio mostanában nagyon jó filmeket csinál!
Jelenleg mivel töltöd az időd, illetve milyen terveid vannak a jövőre nézve?
Kata: Egy barátnőm divattervező, nála vagyok modell, illetve hostesskedem is. Szeptembertől szeretném folytatni a tanulmányaim az ELTE-n. Tanítani szeretnék. Kezdetektől fogva oda szerettem volna járni. Addig persze akadnak még felkérések az Éden Hotellel kapcsolatban is. Fotózásokra hívnak, illetve promóciós bulikra. Picit több munkalehetőségre számítottam a műsor után, de ezzel is elégedett vagyok. Szerencsésnek érzem magam, hogy részt vehettem a műsorban. Izgalmas kaland volt!