ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Címlapra vágyik az Éden Hotel fekete boszorkánya Szandra
Szandra is távozott már az Éden Hotel című televíziós produkcióból, pedig ő volt az egyik legnagyobb taktikus a játékban. A fekete démon a fiúk fejét is elcsavarta, mégsem Kolumbiában talált rá a szerelem, s így ahogy mondta, ha mást nem is, de a kamerák előtti szexet megbánta.

STOP: Milyen élményekkel jöttél haza, hiszen saját hibádból kellett távoznod az Éden Hotelből?

Ökrös Szandra: Inkább úgy fogalmaznék, hogy a saját döntésem volt, hogy a végjátékból így kisétáltam. Voltak jó élmények, mert elég sokat szórakoztunk bent, volt lehetőségünk arra is, hogy különböző játékokkal, programokkal jól érezzük magunkat. Rossz élményt nem hagyott bennem a műsor annak ellenére sem, hogy egy kicsit "gonosz" szerepet osztottam magamra.
- Ott bent kialakulhat szerelem is a párok között, bízhattok egymásban, vagy abszolút csak magatokra számíthattok és taktikáztok?
- Így, hogy a játéknak már vége, azt gondolom, hogy néhány ember között valóban tényleges barátság alakulhatott ki. Kialakult egy szerelem is, úgyhogy előfordulhat, ez az élő példa rá. Bár elmondtam sokszor, hogy én nem barátkozni mentem, ennek ellenére nagyon jóban vagyok két lánnyal, sőt napi szinten beszélek az egyikkel, a másikkal pedig együtt lakom.
- Mondhatni, hogy te voltál a legnagyobb taktikus, igazgattad a szálakat. Ezek szerint akkor az egy felvett szerep volt a részedről?

- Igen, az volt a szándékom. Nem tudtam, hogy hova megyek, ugyanis nem lehetett a ValóVilághoz vagy a BigBrotherhez hasonlítani, mi voltunk az első széria, fogalmunk sem volt arról, hogy mik történhetnek bent és én úgy gondoltam, mielőtt kimentem Kolumbiába, hogy sosem hagyom, hogy befolyásoljanak. Ha elképzelek valamit, akkor azt tudatosan végig is csinálom, s úgy gondoltam, hogyha a negatív szerepet viszem, egyrészt lesz egy kis izgalom is a műsorban, másrészt pedig beszélnek róla az emberek, nem is keveset, s ezt a szerepet a külvilágban még mindig meg tudom változtatni. Ha kint olyan lennék, mint bent, akkor valószínűleg egyetlen barátom se lenne, nem állna velem szóba senki, és az a két lány sem lenne mellettem, akikkel nagyon jóban lettünk a játék után: Dettivel együtt lakunk, Niki pedig gyakran jön hozzám látogatóba.
- Több csínytevés előfordult a hotelben, te is áldozat lettél. Egyszer döglött csótányokkal pakolták teli a sminkkészleted. Ezeket, hogy viselted?

- Egyetlen egy dolog volt, ami zavart, az ez a bogaras dolog a smink-cuccomban, ugyanis ennek előzménye van. Amikor kiérkeztem Kolumbiába, mivel kényes a bőröm, bőrallergiát szedtem össze a kinti víztől, ami azt jelenti, hogy az arcomtól kezdve az egész testem hólyagos volt. Az interjúra sminkkel illik bemenni, de én sokszor nem voltam kisminkelve a műsor alatt sem - ez látszott is - épp ezért. Kibuktam és ez felbosszantott, pedig az egyéb trükkök engem sem zavartak volna. Ha például én megyek először zuhanyozni és tusfürdő helyett alkohol folyik, vagy én ülök rá először a WC-re és én leszek fogkrémes, vagy tusfürdős, ezek nem zavartak volna, egyedül ez. Úgy érzem, hogy ez túllépte a határt, hiszen a többiek is tudták, hogy a bőrallergiám miatt mindenem hólyagos.
- Kristófot felpofoztad, nem sokkal ezután távoztál a játékból. Ő volt az a fiú, aki megjegyezte, hogy könnyen megkeresed majd egy új sminkszettre a pénzt...
- Nem is értem néha az embereket és ez a való életben is így van, hogy mennyire irigyek a másikra... Az, hogy én önállóan, egyedül élek négy éve és fenn tudom magamat tartani és megengedhetem magamnak azt, hogy annyit költsek a sminkkészletemre, amennyit szeretnék, szerintem az egyéni dolgom. Én sem kérdezgetem azt, hogy ő mennyit keres az edzősködésből. Nagyon sokan nem tudják, hogy hol dolgozom, mindig csak találgattak, egyéb dolgokkal próbáltak lejáratni, aminek semmi alapja nincs. Egy irodában dolgozom, de nem akartam beszélni a magánéletemről, hogy pontosan hol dolgozom és, mit csinálok, azt hiszem, hogy ez nem tartozik senkire. Emellett pedig modellkedem is.
- Most, hogy vége a játéknak, ugyanezzel foglalkozol?
- Igen, járok ugyanúgy fotózásokra és természetesen ugyanúgy dolgozom még mindig az irodában is. Nem nagyon változott semmi, mióta hazajöttünk, lehet, hogy azért, mert még nem ért véget a játék. Ha vége lesz, talán adódnak különböző lehetőségek, amikkel élni szeretnék, vagy nem zárkóznék el előlük.
- Például?
- Nagyon szeretnék egy címlapfotót, akár a CKM, vagy a Playboy magazinban.
- Megbántad, hogy jelentkeztél a műsorba vagy még egyszer belevágnál?

- Olyan típusú ember vagyok, aki általában nem bánja meg, amit csinál, arra tanítottak, hogy sose bánj meg semmit, amit csinálsz, mert akkor a múltban élsz. Élj a jelenben! Történtek dolgok, de ettől függetlenül én ugyanaz maradtam a kinti életemben és ugyanúgy élek tovább. Nem gondolok rossz emlékként, haraggal senkire, akivel volt módom beszélni elnézést kértem, ha megbántottam volna, mert nem ez volt a célom, csak játszottam, bár úgy gondoltam, hogy ez még belefért, hiszen nem a magánéletükben vájkáltam, csak a játékban "gonoszkodtam".
- Te például a fülledt erotikát is bevállaltad a kamerák előtt...
- Igen, ezt az egyet megbántam, sajnálom, hogy megtörtént, akkor így hozta a helyzet. Nem tudok vele mit csinálni, megbántam, mert utána sajnos ez kihatott a további életemre. Amikor hazajöttem, nem gondoltam, hogy meg fogok ismerkedni valakivel, aki számomra valóban fontos lesz és én is neki. Mindent el kellett mesélni, ami bent történt, s ezt egy férfinek eltűrni, elviselni, úgy gondolom, hogy elég nehéz.