ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel: hárman osztoztak a 25 millión
Santa Marta - Budapest - Nem csupán a bent eltöltött 48 nap volt fordulatokban gazdag, de a döntõ is tartogatott számos meglepetést az Éden Hotel lakóinak.
A fináléba bekerült játékosok - Aliz (22), Kristóf (25), Linda (25) és Robi (25) - közül ugyan Alizék kerültek ki gyõztesként az utolsó adásban, mégsem adták olyan könnyen a fõnyereményként felajánlott 25 millió forintot. A hűségpróbán Kristóf 12,5 millió forintnál eldobta a labdát, így õ vihette haza ezt az összeget, Aliz pedig üres kézzel jött haza Kolumbiából.
– Aliz megértette az érveimet és el is fogadta, nem haragudott rám, azóta is jóban vagyunk - mondta a Blikknek a győztes Kristóf, aki azt is elárulta: sejtette, hogy valami csavar lesz még a játék végén. - Valahogy számítottam rá, hogy nem adják olyan könnyen azt a nyereményt. A hűségpróbán megállás nélkül pörgött az agyam, azon gondolkodtam, mi lenne a helyes, mit csináljak. Másodpercek alatt kellett mérlegelnem és abban biztos voltam, hogy pénz nélkül nem akarok hazamenni. Ezt tartottam a legjobb döntésnek, nem kockáztathattam tovább - mondta a futballedzõ, akinek nagyon jókor jött ez a pénz, hiszen így már meg tudja venni azt a lakást amelyet kinézett magának.
De a játéktól nem csupán a kinti fantasztikus élményeket és a 12,5 millió forintot kapta, hanem a népszerûséget is. A Viasat3 realityshow-jának sármos szereplõjét körülrajongják a nõk. - Mivel ez a gyõzelem milliókkal is jár, biztos könnyebben megy majd az ismerkedés. Persze én azokból a lányokból továbbra sem kérek, akik csak a pénz miatt szeretnének velem lenni.
De az Édenben bármi megtörténhet, és meg is történt. A játék másik, talán legnagyobb nyertese Robi lett, aki bár hétfõn kiesett, kapott még egy lehetõséget, visszamehetett Linda mellé a Hotelbe. A végén pedig õ sem távozott üres kézzel.
Éden Hotel 2011 döntő
- Majd kiugrottam a bõrömbõl, amikor Linda feltette a kezét, hogy lecserélne Danira - mondta a Blikknek Robi. - Amikor kiestem a játékból egyfajta nyugalom szállt meg, valahogy éreztem, hogy itt még nem ért véget a játék számomra. Amikor Horváth Éva elmondta, hogy a kiesett játékosokon múlik, hogy ki nyer, tudtam, hogy esélytelenek vagyunk, hiszen mi Szandrával voltunk jóban. Éppen ezért ért annyira váratlanul a vége, amikor kiderült, hogy mi kapjuk az összeg másik felét. Elmondhatatlan érzés volt - tette hozzá Robi, aki a Lindával közösen megnyert 12,5 millió forint rá esõ részét vállalkozóként befekteti, nem szeretné felélni a milliókat.