ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Sokkolta Alízt az Éden Hotel végjátéka
Alíz akkorát csalódott Kristófban, mint még soha senkiben. Úgy érzi, miatta esett el az Éden Hotel főnyereményétől.
Alíz könnyei a búcsúpartin.
Az Éden Hotel legnagyobb vesztese Alíz, aki Kristóf miatt a döntőben bukta el a 12,5 millió forintot. A szabályok szerint ők egymással szemben álltak egy labdával a kezükben, és aki hamarabb elengedte, az vihette a kipakolt pénzt. Ha végig kezükben marad a gömb, akkor közösen nyerik meg a 25 milliós fődíjat, de Kristóf 12,5 milliónál eleresztette a labdát. Alíz azóta sem tud napirendre térni a történtek fölött.
– Sokkoló érzés volt, amikor Kristóf 12,5 milliónál elengedte a labdát. Életemben nem csalódtam ekkorát senkiben, el sem hittem, hogy engem valaki így átverjen – magyarázta még mindig zaklatottan Alíz. – Miközben én még a sokk hatása alatt voltam, ő pár percig bűntudatot mutatott és megígérte, hogy majd ad valamennyit a nyereményéből. Most azt várom, hogy ezt teljesítse. Együtt jutottunk a döntőbe, lehetőségünk lett volna, hogy közösen nyerjük meg, nem értem mért csinálta. Persze lehet, ha én is az eszemre hallgatok, és nem a szívemre, akkor ugyanezt tettem volna – morfondírozott a kecskeméti szépség, akin kívül Kristóf még néhány embernek ígért a nyereményből – tette hozzá Alíz, aki a jövőben megnézi, kit enged közel magához.

– Magától értetődik, hogy Nikinek nem adok semmit, mert lepaktált Szandrával, Ádám, Dani és Alíz viszont kap valamennyit – mondta Kristóf.