ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel 2012 - Éden Ádámra bízta pénzét Horváth Éva

A Viasat3 műsorvezetője előre gondolkodik nyugdíjas éveinek anyagi biztonságáról, ezért megbízott egy pénzügyi szakembert pénzének kezelésével. Az illető nem más, mint az Éden Hotel első évadjának nagy taktikusa: Ádám. Sokan azt hiszik, hogy a televízió hírességeit elkerülik a pénzügyi gondok, és a celebek anyagi jóléte előre garantálva van. Pedig ez egyáltalán nincs így, ezért döntött Horváth Éva is amellett, hogy egy brókerre bízza öregkori megélhetésének biztosítását. Választása, hogy-hogynem a Viasat3 tavalyi valóságshow-jának egyik játékosára esett.  Az Éden Hotel után rengetegszer találkoztam egyes volt szereplőkkel különféle rendezvényeken, ahol baráti viszony alakult ki közöttünk. Így lettem jóban Éden Ádámmal is, aki egyszercsak előállt vele, hogy mivel foglalkozik pontosan. Mivel gazdasági suliban végeztem, pontosan tudom, hogy mennyire fontos a nyugdíj-előtakarékosság. Látom, hogy a nyugdíjrendszer egyre gyengébb lábakon áll, és nem lehet tudni, hogy mit hoz a jövő. Ezért szerettem volna gondoskodni magamról. Nem is hezitáltam tovább, mert szimpatikus volt Ádám cégének az ajánlata, így nem volt kérdés, hogy vele szerződök le – magyarázta Éva.
Mondtam is neki viccesen, hogy mostantól kezdve nem szabad összevesznünk, mert az embert a brókeréhez tulajdonképpen örök életen át tartó viszony fűzi. Ádámnak folyamatosan figyelnie kell a kötvényeket, illetve, hogy miként alakulnak az árfolyamok, továbbá állandó visszajelzést kell adnia az engem érintő befektetésekről – tette hozzá a március elején startoló Éden Hotel 2 csinos műsorvezetője.
Nem hiszem, hogy Évával össze tudnám rúgni a port bármin is. Ha az élet mégis úgy hozná, hogy ez megtörténne, akkor sem változna semmi. Minden ügyfelem ugyanazt a szolgáltatást és odafigyelést kapja. Az én munkám a bizalomról szól, nem a szimpátiáról. Sok esetben előfordult, hogy számomra kevésbé szimpatikus emberrel hoztam tető alá szerződést, de a munkámhoz ez is hozzátartozik. Az embereknek szükségük van segítségre, és etikátlan lenne, ha tanács-adóként elfordulnék tőlük. Számomra az a fontos, hogy a tervek megvalósuljanak, és az ügyfeleim elégedettek legyenek. Ehhez pedig nem kell hogy, jó vagy baráti viszonyt ápoljunk. Egyébként sok barátom bízott meg, így sokuknak vagyok a tanácsadója – reagált Ádám újdonsült celebügyfele aggályaira.