ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel által ismertté vált Niki és Szandra új mellet csináltattak

Éden Hotel Szandra és Niki új cicikkel
Múlt héten megkezdődtek a Viasat3 Aranypart című valóságshow- jának forgatásai. Az Éden Hotel által ismertté vált Niki és Szandra új mellet csináltattak e jeles alkalomra.
Múlt csütörtökön kezdődtek meg az Aranypart forgatásai, mely a Viasat3 vadiúj, ősszel induló valóságshow- ja lesz. A műsor kilenc szereplője közül négyet már ismerhet a közönség, ők ugyanis Niki, Szandra, Levi és István, akik az Éden Hotelben már megmutatták, mire képesek a kamerák előtt. Az említett két leányzó nem vette félvállról az Aranypart féktelen bulizásaira való felkészülést, ugyanis mindketten kés alá feküdtek, hogy feltuningolt mellel vehessék fel a versenyt a Balaton-parti hölgytársakkal.
– Nekem már három műtétem is volt korábban, két mell- és egy combplasztikám. Mindenesetre most megint új cicit szerettem volna, ami följebb és közelebb áll. A réginek sem a méretével, sem a formájával nem voltam elégedett, illetve a bimbókertet is szerettem volna kicsit átalakíttatni Németh Tamás doktor úr segítségével – magyarázta a tökéletességre törekvő Niki.
– Nekem egyedül nem ment volna. Szükséges volt Niki biztatása. Így már elmondhatom, hogy a 90-60- 90-es álomalakkal rendelkezem, plusz-mínusz egy-két centiméter. Remélem, hogy így végre a CKM vagy a Playboy is felfigyel rám, és nemsokára címlaplány lehet belőlem – tette hozzá az önbizalomban hiányt nem szenvedő Szandra. A két kebelcsoda tehát immár a Balatonnál számolja a dekoltázsukat vizslató szempárokat.