ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Jelenleg az Éden Hotel játékosainak megjelenéseit szervezem

Horváth Éva Éden Hotel háziasszonya
Horváth Éva jól tudja, hogy milyen nehézségekkel kell megküzdeni ahhoz, hogy hosszútávon is kitartson a siker."Jelenleg az Éden Hotel játékosainak megjelenéseit szervezem. Nemcsak ott voltam tanár néni, de szerencsére a való életben is elfogadják a segítségemet. Ezek a fiatalok azt hiszik, hogy a játék után minden úgy alakul, ahogy elképzelték. Ez nem is baj, hiszen annak idején, amikor szépségkirálynő lettem, én is azt hittem, hogy onnantól kezdve csak nekem áll a zászló" - tudtuk meg az exmodelltől, aki szerint az érvényesüléshez szükség van küzdelemre is.