ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Aliz a Stereo 2.0 énekesével jár


Éden Hotel Alíz a Stereo 2.0 énekesével jár
 Alig egy héttel a megismerkedésük után egy párként jelent meg a Viva Comet díjátadón a Stereo 2.0 énekese, Leo és Éden Aliz. A valóságshow pénz nélkül maradt finalistája néhány hete még arról beszélt, hogy már nagyon hiányzik az életéből a szerelem. Mint mondta, most nagyon boldog, ráadásul végre rendeződni látszik az élete.
„Hát, a játékban nem voltam szerencsés, de úgy tűnik, a szerelemben igen. Leóval a Bravo Otto díjátadón találkoztunk, én díjat adtam át Janicsák Vecának, ők pedig jelölve voltak” – kezdte a Velvetnek Örkényi Aliz, az Éden hotel pénz nélkül maradt finalistája, aki a Stereo 2.0 énekesével az oldalán jelent meg a pénteki Viva Comet díjátadón.

Bújós típus

„Nem tudta, hogy díjat adok át, fogalma sem volt arról, hogy valamennyire ismert vagyok. A Stereo 2.0 másik tagjának a barátnőjével, Jankával beszélgettünk arról, hogy mennyire fáj a lábunk a platformcipőben, amikor egyszer csak odalépett Leo, és bekapcsolódott a beszélgetésbe. Elkezdte mondogatni, hogy menjünk fel hozzá mindannyian, igyunk még valamit, és menjünk el bulizni. Aztán megfogta a kezemet” – idézte fel az egy héttel ezelőtti eseményeket Örkényi Aliz, akinek nagyon bejött az énekes közvetlensége és határozottsága. „Csak nála derült ki, hogy azt hitte, régi ismerőse vagyok Jankának, ezért mert kézen fogni.”
A Bravo Otto óta szinte minden nap találkoznak, hol kettesben, hol baráti társaságban. „Nagyon aranyos típus, lehet bújni hozzá, ami nekem alap. Figyelmes, fogja a kezemet, tényleg nagyon édes fiú” – öntötte szavakba boldogságát a valóságshow-szereplő. „Nagyon megnyugtató, hogy ha bármi nyűg van, meg tudom beszélni vele, ahogyan az is, hogy állandóan mellettem van, mindenhová együtt megyünk. Bebizonyította, hogy megbízhatok benne, hogy nem azért akar velem lenni, mert szerepeltem egy műsorban, hanem mert tényleg tetszem neki" – magyarázta Örkényi Aliz, aki néhány héttel ezelőtt még arról beszélt: tavaly június óta nem volt komoly kapcsolata, úgyhogy már nagyon hiányzik az életéből a szerelem.