ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel : Dani és Kriszta már eggyütt élnek

Éden Hoteles Danival és Krisztával beszélgetett a minap a Tabu Tv riportere egy nagyszabású rendezvényen, ahol kiderült, a páros tökéletesen megvan egymás mellett és közös jövőt terveznek.
Igazából nem az Éden Hotel-ben jöttünk össze. Türtőztettem magamat, illetve próbáltam, de mondjuk sikerült is és utána kint januárban és azóta együtt élünk" – mesélte a tabutv.hu riporterének Éden Dani, aki nagyon örül, hogy a játékban rátalált a szerelemre.
"Én hazajöttem két héttel hamarabb, mint ő, és ez volt életem leghosszabb szakasza és folyamatosan azon gondolkoztam, hogy hogyan lesz majd az első közös találkozás vagy az első telefonhívás és annyira banális lett az egész. Sorban álltam egy pénztárnál, amikor hívott egy ismeretlen szám, aki később kiderült, hogy ő volt az, már kb. meg akart verni a többi sorban álló" – meséli Éden Kriszta, aki szintén boldog Dani mellett.