ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel 2 - Edina: Megbántam a szexet Mátéval

Máté és Edina az Éden Hotel 2 egyik legstabilabb párja. Azonban az első szex után a fiú elárulta, a kinti életben van egy másik barátnője is, és ezzel szinte gyomorszájon vágta játékostársának. Az Éden Hotel 2 szerelmespárjának életébe a szexszel együtt beköltözött a féltékenység és a szomorúság is. Máté ugyanis miután néhányszor lefektette Edinát a mexikói luxusvillában, elárulta neki, valójában van neki egy másik barátnője is Magyarországon. A huszonöt éves bróker ezzel teljesen aláásta játékbeli párjának az önbizalmát. Nagyon-nagyon rosszul érintett a dolog, hiszen egészen mély érzelmeket tápláltam iránta, és azt hittem, hogy ő is hasonlóan érez irántam. Elhitettem magammal, hogy szeret engem. Butaság volt, de most már mindegy – magyarázta Edina, aki azt is elárulta, a benne kavargó érzések ellenére muszáj volt tartania magát, hiszen taktikailag óriási hiba lett volna, ha összerúgja a port az egyébként nagyon is stabil párjával. A játék után, kamerák nélkül aztán leültünk megdumálni az egész kapcsolatunkat, de erről nem igazán szeretnék bővebben beszélni. Hogy Mátéval az életben hogy alakul a kapcsolatunk, az majd kiderül – tette hozzá Edina.