ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Betörte az orrát Gábor az Éden Hotelben
Kiütötte magát az Éden Hotel bártendere. Gábor műugró - tudományával kérkedett, de a sekély vízben a medence fenekén landolt. Vérző orral, kóvályogva bukkant fel, kiderült, agyrázkódást szenvedett.
Örök emlékkel tért vissza Kolumbiából Gábor. A szőke fiú orráról ugyanis soha nem fog elmúlni az Éden Hotel forgatásán szerzett sérülése. A mixerként dolgozó srác Levinek szerette volna megmutatni, hogyan kell fejest ugrani, de a focista aligha kapott kedvet hozzá. Gábor ugyanis nem mérte fel, hogy a víz csak százhatvan centi mély.
- A második adásnap délutánján fürdőztünk. Levi nem tudott fejest ugrani, gondoltam, megmutatom neki, hogy kell ezt csinálni. Alig értem a vízbe, hatalmas ütést éreztem az arcomon - mesélte a huszonhárom éves srác, akinek az egyik alsó foga letört, homlokát és orrát beütötte, valamint agyrázkódást szenvedett. Amikor kimászott a medencéből, dőlt a vér az orrából, de ő a fogait tapogatta aggódva.
- A fogaim a legérzékenyebbek, nagyon megijedtem, hogy mi lett velük. Nem is bírtam rendesen enni az első napokban. Féltem a kolumbiai fogorvosoktól, de szerencsére a szerkesztők kerestek egy kiváló, Amerikában tanult szakembert, ő vett kezelésbe - tudtuk meg a jóképű valósághőstől, aki a fogorvosnak hála, hamar visszanyerte sármos mosolyát. Az orrán lévő seb azonban még hónapokkal a forgatás után sem múlt el teljesen, Gábor szerint örök emlék marad már a Karib-tenger partján szerzett sérülés.