ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel Viasat3: Szandra örülhetett a végén
A Viasat3 Éden Hoteljéből két játékos távozott csütörtökön, név szerint Krisztián és Toldi. Így elég alaposan beszűkültek Szandra lehetőségei.
Az Éden Hotelbe ezen a héten két fiú is érkezett, ráadásul Robi, hála színlelt bunkóságának, védettséget is élvezett a csütörtök esti párválasztón. A srác végül Szandra mögé állt, de mivel így cselekedett Krisztián is, az utóbbinak távoznia kellett.
A párválasztón Jenni mögé állt Toldi és Kristóf is. A lányjó taktikai érzékkel végig kétségek között tartotta a fiúkat, majd mégis eddigi párját, Kristófot választotta, így Toldi kiesett a valóságshowból.
- Én örültem, hogy Krisztián hazament. Kicsit szítottam is a tüzet a párválasztón. Amúgy Robi velem, mivel tudta, hogy én senkivel se vagyok jóban, normálisan viselkedett. Meg így legalább volt társasága - mesélte a tatabányai származású Szandra, aki azt is elmondta: a többi srác se bánta, hogy Krisztián esett ki, úgy voltak vele, hogy ha valakinek mennie kell, akkor az ő legyen.
Az, hogy Niki és Krisztián összejöttek, nem zavart. Csak a tiszteletet hiányoltam a fiútól - tette hozzá Szandra, aki nem folyt bele túlságosan a Jenni-Kristóf évődésbe, de amikor látta őket kint, vagy már idehaza a televízióban, jókat derült rajtuk.
- Jenni tényleg ilyen, hogy jó-e a hajam, jó-e a sminkem. Nincs ezzel semmi baj - mosolyodott el Szandra, aki szerint a páros aranyos volt együtt.