ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel 2 - Éden Adrienn: ez egy nagyon aljas játék

Minden volt a fogadtatása, csak szívélyes nem az Éden Hotel 2 új játékosának, Adrinak. A fekete csábító szerint rászálltak a többiek, és kötekedtek vele. Igaz, ő sem kerülte a konfliktusokat. Meglepően intenzív ellenállásba ütközött az Éden Hotel 2 új női lakója, Adri, amikor beköltözött a mexikói luxusrezidenciára. A huszonkét éves, szexi intézményi kommunikátor azt állítja, kifejezetten hálátlan szerep utólag belépni az összeszokott párok közé, még akkor is, ha azok még csak egy napja ismerik egymást.
Szorosan összezártak a fiúk és a lányok, mindenki körömszakadtáig ragaszkodott a másikhoz, így pedig eszméletlenül nehéz szétválasztani bármelyik párt. Ráadásul már az elején egyértelmű volt, hogy ki akarnak szorítani a társaságból, sőt szabályosan kötekedtek velem, például leöntöttek vízzel, és hangosan butának neveztek. Nem lehet csodálkozni azon, hogy ez rosszul esett, és meglehetősen hevesen reagáltam rá – magyarázta indulatosan a fekete csábító, aki lelkileg roppant megterhelőnek érezte a Viasat3 Éden Hotel 2 valóságshow- ját. Ez egy rendkívül aljas játék. Olyan emberekkel kell jópofizni, játszani nekik a kedveset, akik ellenszenvesek, és éppen azokat kell hátba szúrni, átverni, akiket kedvelsz, és ez nekem nem igazán megy, mert a természetem szerint, ami a szívemen, az a számon. Talán túlságosan őszinte vagyok ehhez a játékhoz – vélekedett Adrienn, aki utólag belátta, hogy nem igazán okosan reagált a barátságtalan fogadtatásra.
Ha utólag másképp csinálhatnám a dolgokat, akkor egészen biztosan nem innék annyi alkoholt az első este, ahogy azt tettem. Ilyenkor még őszintébb és érzelmesebb vagyok, ami nem helyénvaló és célravezető az Éden Hotelben – árulta el az Éden Hotel 2 Viasat3 valóságshow- hőse, hozzátéve: amikor felajánlotta Peti nevű játékostársának, hogy együtt aludna vele, akkor azt kizárólag szeretetéhségből tette, meg sem fordult a fejében, hogy szexre is sor kerüljön.
Engem úgy neveltek a szüleim, hogy a testi kapcsolat csakis arra a két emberre tartozik, aki csinálja, nem pedig a kamerákra, a tévé előtt ülő nézőkre, és én mindig ehhez tartom magam – mondta el Adrienn.