ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

Éden Hotel 2 - Peti megbánta, hogy lek...zta Noémit

Puerto Vallarta - Durva beszólás miatt kellett távoznia az Éden Hotel 2. egyik játékosának! Peti egy vitában ugyanis Noémi szlovák származását emlegette és leku...zta, ami miatt végül kizárták a ver­senyből. Noéminek van egy olyan oldala, amit nehéz elviselni. Persze nem ezzel szeretnék takarózni, de amikor azzal jött, hogy egy 19 éves hülye gyerek vagyok, akkor egy nagyon fájó pontomat érintette. Nagyon sajnálom, amiket ezután mondtam neki, nem szoktam ilyen vulgáris lenni, nem is értem, mi ütött belém. Próbáltam másnap bocsánatot kérni tőle, virágot is vittem neki, de ez a lényegen már nem sokat változtatott – árulta el Peti. A csatorna is a lány mellé állt, annak ellenére, hogy azóta már kibékültek, sőt többször buliztak együtt. Peti úgy viselkedett, ami összeegyeztethetetlen a játék, az alapvető emberi szabályok és az Éden Hotel 2 filozófiájával. A Viasat3 az ilyen kijelentéseket és magatartásokat elítéli – közölte a csatorna.